Повернутися до звичайного режиму
FacebookYouTubeПідписатися на RSS

Перший тур включає виконання письмового завдання:

- одноголосний музичний диктант (кількість програвань диктанту 11 разів, час запису ‒ 30 хвилин в обсязі 8 тактів, з розподілом на 2 речення, з використанням діатонічних або хроматичних секвенцій, допоміжних та прохідних хроматичних звуків; - створення та запис варіації на 2-ге речення диктанту зі збереженням його структури.

Різновид варіації – за вибором учасника;

- слуховий аналіз поза ладом (15 елементів): види мажору (2) та мінору (3), лади народної музики, інтервали (діатонічні, тритони, характерні з розв’язанням), акорди (тризвуки усіх видів, обернення В3 5 та М3 5 , МVII7, ЗмVII7 та Д7 з оберненнями); - запис акордової послідовності (8-10 елементів: T, S, D, D7 та їх обернення, II7, МVII7, ЗмVII7, перерваний зворот) в тональності з використанням 2-х видів мажору або гармонічного мінору.

- розташування тактів мелодії у відповідній послідовності, запис її на нотному стані, визначення назви твору та автора (обрана мелодія належить до творчого спадку одного з провідних зарубіжних композиторів. Підручник «Музична література» для 5 класу ДМШ). 13.00-14.00 – 2-й тур (усне опитування).

Другий тур включає :

- усна відповідь за білетом: спів від звука вниз 1 ладу; 1 інтервалу з розв’язанням; 1 акорду з розв’язанням.

- сольфеджування з листа мелодії (одноголосний приклад): з аналізом нотного тексту; з транспонуванням на секунду вгору або вниз; з підбором акомпанементу відповідно жанру; з створенням 2-го речення. Приблизний рівень складності для сольфеджування з листа: підручники Драгомірова, Ладухіна, Писаревського.

Кiлькiсть переглядiв: 361