№ з/п Дата орієнтовна | Назви розділів і тем | Кількість годин |
І семестр |
1. 02 вересня | Повторення вивченого матеріалу | 1,5 |
Розділ ХІII. МУЗИЧНА КУЛЬТУРА РОСІЇ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. |
2. 09 вересня | Особливості культурного життя Росії кінця ХІХ – початку ХХ ст. О. СКРЯБІН. Творчий портрет. Прелюдії для фортепіано. “Поема екстазу”* | 1,5 |
3. 16 вересня | С. РАХМАНІНОВ. Творчий портрет. Прелюдії для фортепіано | 1,5 |
4. 23 вересня | Концерт № 2 до мінор для фортепіано з оркестром | 1,5 |
Розділ ХIV. МУЗИЧНИЙ ІМПРЕСІОНІЗМ |
5. 30 вересня | Загальна характеристика імпресіонізму як напрямку в мистецтві кінця ХІХ – початку ХХ ст. К. ДЕБЮССІ. Творчий портрет. Прелюдії для фортепіано | 1,5 |
6. 07 жовтня | М. РАВЕЛЬ. Творчій портрет. “Болеро” для симфонічного оркестру | 1,5 |
Розділ ХV. НОВІ ТЕЧІЇ У МУЗИЦІ ХХ СТ.* |
7. 14 жовтня | Аванґард як сукупність найновіших напрямків у мистецтві ХХ ст.* | 1,5 |
8. 21 жовтня | І. СТРАВІНСЬКИЙ. Творчий портрет. Балет “Петрушка” | 1,5 |
Розділ ХVI. МУЗИЧНА КУЛЬТУРА РОСІЇ ХХ СТ. |
9 28 жовтня/канікули 04 листопада | C. ПРОКОФ’ЄВ. Біографія та короткий огляд творчості. Симфонія № 1 Ре мажор “Класична”. Фортепіанні твори. Музика до кінофільмів | 1,5 |
10-11 11 листопада | Балет “Ромео і Джульєтта”. Симфонія № 7 до дієз мінор, І частина | 3 |
12 18 листопада | Д. ШОСТАКОВИЧ. Біографія та короткий огляд творчості | 1,5 |
13 25 листопада | Симфонія № 7 До мажор “Ленінградська”, І частина | 1,5 |
14 02 грудня | А. ХАЧАТУРЯН. Творчий портрет | 1,5 |
15 09 грудня | Г. СВИРИДОВ. Огляд творчості Р. ЩЕДРІН. Огляд творчості А. ШНІТКЕ. Огляд творчості | 1,5 |
16 16 грудня | Підсумковий урок | 1,5 |
Всього за семестр | |
ІІ семестр |
Розділ ХVII. УКРАЇНСЬКА МУЗИЧНА КУЛЬТУРА СЕРЕДИНИ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ. |
17 13 січня | Б. ЛЯТОШИНСЬКИЙ. Біографія та короткий огляд творчості. Фортепіанні твори | 1,5 |
18 20 січня | Хорові твори. Симфонічна творчість. Симфонія № 3 сі мінор | 1,5 |
19 27 січня | Симфонічна поема “Ґражина” | 1,5 |
20 03 лютого | Розвиток пісенного жанру в музичній культурі України у другій половині ХХ ст.Пісні П. Майбороди, І. Шамо, О. Білаша та інших композиторів | 1,5 |
21 10 лютого | В. ГУБАРЕНКО. Творчий портрет. Моноопера “Листи кохання” | 1,5 |
22 17 лютого | М. СКОРИК. Творчий портрет. “Гуцульський триптих” для симфонічного оркестру | 1,5 |
23 24 лютого | Партита № 5 для фортепіано. Карпатський концерт для великого симфонічного оркестру* | 1,5 |
24 03 березня | Л. ДИЧКО. Творчий портрет. Кантата “Червона калина” або камерна кантата “Чотири пори року” для хору без супроводу | 1,5 |
25 10 березня | Є. СТАНКОВИЧ. Творчий портрет. Камерна симфонія №3 для флейти і струнного оркестру | 1,5 |
26 17 березня | В. СИЛЬВЕСТРОВ. Творчий портрет. Фортепіанні цикли “Дитяча музика № 1” і “Дитяча музика № 2” | 1,5 |
27–28 24, 31 березня | Тенденції розвитку української естради | 3 |
Розділ ХVIII. МУЗИЧНІ ТРАДИЦІЇ РЕҐІОНІВ |
29–31 07, 14, 21 квітня | Музичні традиції реґіонів, що сформувалися під впливом конкретних історико-культурних подій та процесів. Твори композиторів реґіону. Мистецьке життя краю | 4,5 |
32–35 28 квітня-26 травня | Повторення вивченого матеріалу та підготовка до іспиту | 6 |
Всього за семестр | |
Всього за рік | |